
Kurbağam oldu,çok mutluyum çünkü artık herşey benim istediğim gibi olucak:)
Onu istediğim zaman öpüp,prensime çeviricem.Çok bencilce ama benim kararımla başlıcak bir aşk bu...Ne zaman bana sadık olcağına ne zaman ona tam anlamıyla güvenebilceğime karar verdiğim zaman öpücüğümü hakedicek=)Kolay olmıcak onun için sulak yerlerde takılmak bu kara kışta ama zaten beni gerçekten istiyorsa o beni herzaman beklicektir:))

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder