20 Nisan 2011 Çarşamba
18 Nisan 2011 Pazartesi
Welcome to burlesque
Öncelikle Blogspot'a geçiş izni veren arkadaşlara buradan teşekkürlerimi sunup, blogspot ailesine ''welcome to my life'' diyerekten seslenmek isterim:)
Özlemişim benim fark edemediklerimi başkalarının yardımıyla fark etmeyi yada bilmediklerimi okumayı bir bakıma amatör olarak dünyaya açılmayı.Blogspot hayatınıza ne kattı diye soran olursa bu cevapları verirdim herhalde.
Neyse nerede kalmıştık?
Bu iki ay içinde bir dolu ilginç enteresan şeyler başıma geldi,bir o kadar da etrafımdaki olayları gözlemledim.Hangi birinden başlayayım ki:)
Bize ne senin başından geçenler der gibisiniz, okumak istemeyenler için sayfanın sağ üst köşesinde kırmızı bir kutu içinde olan çarpı (x) işaretini tıklamaları yeterlidir.Güle güle...
Yakın tarihten başlayacak olursak, şu zorlu final dönemimden bu yana maroon 5 konserine gitmek çok istemiştim. Nitekim sevgili Çağlar ablam sayesinde konsere gitmiş hatta en önden kapak atmış bulunmaktayım. Olağanüstü bir konser olmasa da çok keyifliydi.Sırf ilk albümlerinden söylemeleri sadece biraz mutsuz etti beni halbuki 'hands all over me' tam bir maroon 5 devrimi olmuş onlar için.Adamlar hem sempatik hem de sevimli.Sözüm Adam'dan dışarı fazla havalıydı.Bay ilik olmanın verdiği popo kalkmasıyla ortalarda dolaşıyordu, ama yiğidi öldür hakkını yeme kendileri gayette OMG dedirtircek bir arkadaş.
İsim çok önemli bu devir de. Popüler bir gruptu.Biletleri de gayet sağlam dı ama tek bir isim sayesinde sahne önüne kaykılıvermiştik.İsim yapmak şart. Ne yapıp ne edip bulucam bir yolunu=)
Kronolojik sırayla geriye doğru gidersek süper şeyler oldu mesela bendeniz 13 dersin 12sini vermiş bulunmaktayım. kıçımı sıkıp son kalan 4 dersi de verirsem veteriner hekim olucam:)
Annemin de dediği gibi '' hayat ne kadar güzel demi?'' sorusuna kardeşime '' Lanet bişey'' dedirtiren ösym başkanı ve şifreye ancak kafayı çalıştıran insanoğluna da buradan bol beddualı günler dilerim:) O kadar da kızı ''f'' eğlence merkezine yoladık, ama ıhhh şifreden bize koklatmadılar:) İşte burada da isim devreye giriyor.Eğer testisli bir isme sahip olsaydım ki öyle bir ihtimal hiç yok ya mafyaya bulaşılır yada yönetmenlerin zevkli odalarından geçilip ünlü olunur ki böyle bir tercihim de yok ( Bu cümle çok uzadı daha ne kadar uzatabilirim diye bakıyorum=))) ( aha cümleyi bağlıyamadım iyi mi)...
Böylelikle hamladığımı anlıyor ve ibreti alem olsun diye bu yazıyı gururla yayınlıyorum:)
İnsanın başına hep iyi şeyler de gelmiyor tabi ki:S En yakın arkadaşımlarından biri benim 2 sene önce çektiklerimi, yaşadığım duygu karmaşasını, hissettiğim güvensizliği şu sıralar çekiyor. İnsanlar bazen hiç hak etmediği bir olayı belki de değersiz biri tarafından yaşayabiliyor.Ama birşeyi kaybettikten sonra paha biçilmez olduğu kadar gereksiz de bulabiliyorsun.Uzun bir dönem bekliyor onu belki de kendinin ne kadar değerli olduğunu ve üzülmeye ne kadar değmeyecek bir konuda üzüldüğünü anlamak için.
Ben hep Farklı şekilde bir başlangıç yapmak istedim.İyi bir yılı arkamda bırakırken de kötü bir olayı unutacakken de tuhaf girişler yaptım.Hiç görmediğim bir ülkeye gidip arındım, garip bir deneyim elde edip hayatımı daha kesin adımlarla yönlendirdim, acımı başka yere yönlendirmek için piercing yaptırdım, bağlılığımı göstermek için dövme yaptırdım.Şu sıralar çoğu şeyi kendim için yapar oldum.Evet kendim için birşeyler yapıyorum ama onun için de iyi oluyorum.Ne olursa olsun bir taraf iyi olmak zorunda. Zaman zaman insan psikolojisi cozutsada bir taraf güçlü kalmalı hiç kendini bırakmamalı ki herşey kontollü mükemmel olsun.Bu dengeyi ben ve sevgilim tuturmuşken herhangi bir restart a gerek duymazken sadece kendim için birşeyler yapmayı planlıyorum. Hayatla ilgili tonlarca planım var zaten hangi birini yetiştircem bilmiyorum:D 1000 yaşına kadar yaşayabilirim.
Şu size aylardır bahsettiğim filminde kısa bir normasını yapayım;) 'Burlesque' ! tam anlamıyla xtinamızın kıçını kurtarmayı başarabilmiş bir film olup,vizyona girmemesine rağmen izlenmeye değer bir müzikal.İzlerken ah nerde o eski chicago'lar hair'lar diyor insan ama izleyin;) Bu arada evita ya sakın para verip gitmeyin. Tekrar c grubu oyuncular gelmiş gözlerim madonnayı aramadı değil.
Artık geri döndüğümüze göre sık sık görüşelim şekerim, aaaa özledim valla seni=)
Özlemişim benim fark edemediklerimi başkalarının yardımıyla fark etmeyi yada bilmediklerimi okumayı bir bakıma amatör olarak dünyaya açılmayı.Blogspot hayatınıza ne kattı diye soran olursa bu cevapları verirdim herhalde.Neyse nerede kalmıştık?
Bu iki ay içinde bir dolu ilginç enteresan şeyler başıma geldi,bir o kadar da etrafımdaki olayları gözlemledim.Hangi birinden başlayayım ki:)
Bize ne senin başından geçenler der gibisiniz, okumak istemeyenler için sayfanın sağ üst köşesinde kırmızı bir kutu içinde olan çarpı (x) işaretini tıklamaları yeterlidir.Güle güle...
Yakın tarihten başlayacak olursak, şu zorlu final dönemimden bu yana maroon 5 konserine gitmek çok istemiştim. Nitekim sevgili Çağlar ablam sayesinde konsere gitmiş hatta en önden kapak atmış bulunmaktayım. Olağanüstü bir konser olmasa da çok keyifliydi.Sırf ilk albümlerinden söylemeleri sadece biraz mutsuz etti beni halbuki 'hands all over me' tam bir maroon 5 devrimi olmuş onlar için.Adamlar hem sempatik hem de sevimli.Sözüm Adam'dan dışarı fazla havalıydı.Bay ilik olmanın verdiği popo kalkmasıyla ortalarda dolaşıyordu, ama yiğidi öldür hakkını yeme kendileri gayette OMG dedirtircek bir arkadaş.
İsim çok önemli bu devir de. Popüler bir gruptu.Biletleri de gayet sağlam dı ama tek bir isim sayesinde sahne önüne kaykılıvermiştik.İsim yapmak şart. Ne yapıp ne edip bulucam bir yolunu=)
Kronolojik sırayla geriye doğru gidersek süper şeyler oldu mesela bendeniz 13 dersin 12sini vermiş bulunmaktayım. kıçımı sıkıp son kalan 4 dersi de verirsem veteriner hekim olucam:)
Annemin de dediği gibi '' hayat ne kadar güzel demi?'' sorusuna kardeşime '' Lanet bişey'' dedirtiren ösym başkanı ve şifreye ancak kafayı çalıştıran insanoğluna da buradan bol beddualı günler dilerim:) O kadar da kızı ''f'' eğlence merkezine yoladık, ama ıhhh şifreden bize koklatmadılar:) İşte burada da isim devreye giriyor.Eğer testisli bir isme sahip olsaydım ki öyle bir ihtimal hiç yok ya mafyaya bulaşılır yada yönetmenlerin zevkli odalarından geçilip ünlü olunur ki böyle bir tercihim de yok ( Bu cümle çok uzadı daha ne kadar uzatabilirim diye bakıyorum=))) ( aha cümleyi bağlıyamadım iyi mi)...
Böylelikle hamladığımı anlıyor ve ibreti alem olsun diye bu yazıyı gururla yayınlıyorum:)
İnsanın başına hep iyi şeyler de gelmiyor tabi ki:S En yakın arkadaşımlarından biri benim 2 sene önce çektiklerimi, yaşadığım duygu karmaşasını, hissettiğim güvensizliği şu sıralar çekiyor. İnsanlar bazen hiç hak etmediği bir olayı belki de değersiz biri tarafından yaşayabiliyor.Ama birşeyi kaybettikten sonra paha biçilmez olduğu kadar gereksiz de bulabiliyorsun.Uzun bir dönem bekliyor onu belki de kendinin ne kadar değerli olduğunu ve üzülmeye ne kadar değmeyecek bir konuda üzüldüğünü anlamak için.
Ben hep Farklı şekilde bir başlangıç yapmak istedim.İyi bir yılı arkamda bırakırken de kötü bir olayı unutacakken de tuhaf girişler yaptım.Hiç görmediğim bir ülkeye gidip arındım, garip bir deneyim elde edip hayatımı daha kesin adımlarla yönlendirdim, acımı başka yere yönlendirmek için piercing yaptırdım, bağlılığımı göstermek için dövme yaptırdım.Şu sıralar çoğu şeyi kendim için yapar oldum.Evet kendim için birşeyler yapıyorum ama onun için de iyi oluyorum.Ne olursa olsun bir taraf iyi olmak zorunda. Zaman zaman insan psikolojisi cozutsada bir taraf güçlü kalmalı hiç kendini bırakmamalı ki herşey kontollü mükemmel olsun.Bu dengeyi ben ve sevgilim tuturmuşken herhangi bir restart a gerek duymazken sadece kendim için birşeyler yapmayı planlıyorum. Hayatla ilgili tonlarca planım var zaten hangi birini yetiştircem bilmiyorum:D 1000 yaşına kadar yaşayabilirim.
Şu size aylardır bahsettiğim filminde kısa bir normasını yapayım;) 'Burlesque' ! tam anlamıyla xtinamızın kıçını kurtarmayı başarabilmiş bir film olup,vizyona girmemesine rağmen izlenmeye değer bir müzikal.İzlerken ah nerde o eski chicago'lar hair'lar diyor insan ama izleyin;) Bu arada evita ya sakın para verip gitmeyin. Tekrar c grubu oyuncular gelmiş gözlerim madonnayı aramadı değil.
Artık geri döndüğümüze göre sık sık görüşelim şekerim, aaaa özledim valla seni=)
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
