5 Kasım 2009 Perşembe

we are not the same...


Herşeye aynı bakıoduk. manzaraya,resme,ağaca ,kuşa,radyodaki şarkıya,şiirdeki mısralara, hepsii aynıydı senin içinde benim içinde...Şimdi ne değişti,hani bu dünya bizimdi iki kişilikti,ayrılsakda beraberdik...Ve sonunda yalanlar,aldatmalar,hayalkırıklıkları,eksik kaldık yada eksikti zaten herşey...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder