4 Kasım 2009 Çarşamba

if i am a bad person,


şarkılarını dinlelrken çığlık atma isteği ve kendini iyi hissetmede cabası, grubun bızdık kızılı ( curcucuuumada benzeyen) hayley'in her sesini duyduğumda olduğum yerde zıplayıp 17 yaşlarımdaki yatak üstü zıplamalarıma ve playbacklerime dönme isteği oluo içimde... Bir şarkı bu kadar mı içten söylenir. Tabi grubun diğer üyelerininde enstrumanlardaki hakimiyetide hayranlık uyandırıcı,, müzik ve sözlerin mükemmel birlikteliği...

Şu aralar dinleyip kendimi iyi hisetmeme neden olan bi grup:)) herkezede tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder