11 Aralık 2011 Pazar

Baby it's impossible...

Hayatımda önemli kararlar vermeye başlamışlığım var ama hangisi kötü bi türlü karar veremedim, 10 sn sesini duymak mı yoksa istediğim zaman arayamamak mı ya da sesini duyamamak mı? Yahu millet askere giden sevdiceğinin varlığından bile haberi olmuyor adam beni her dakka aramaya çalışıyor ama ben herşeyin en fazlasını hep fazlasını istiyorum. İlk torun olmanın verdiği şımarıklık arsızlık ve doyumsuzluk. Hep başka şeyleri şikayet ederdim şu an kendimden şikayetçiyim itiraf ediyorum, ben büyük bir eşşeğim hemde asker ninjasının yemin törenine gidemeyen bir eşşek. Hep bir mutsuzluk durumunda telefona sarılıp ninjamın imdaadıma yetişmesini beklerdim şu aralar bloglara sardım. Çaresizlikten yazıyorum bu yazıyı, tarihin absurtlüğü sınav haftama denk gelişi çalışıyor olup izin alma sınırlarımı zorlamak istememem vs hepsi imkansızlıklara neden oluyor işte. İmpossible is nothing bir reklam sloganı olup alamadığın ayakkabının verdiği mutsuzlukla impossible is evertything kıvamını alıyor. O yüzden bana hiiiiç bilmişlik taslamayın:)
Bazen hiç bir sanatsal önemi olmayan bir şey çok değerli olup çok samatsal olan bir durumda imkansızlıkta yok olup gidiyor. Bu aslında başka bir konuya giriş olurdu ama bunca imkansızlıklardan söz etmişken beni derinden sarsan bu konuya değinmeden edemicem. Sevgili Adele gırtlak kanseri olmuş ve malum müzik hayatı 23 yaş gibi genç bir yaşta sarsıntıdadır. Bir de beni şu twilight furyasının bu kadar basit ve karakterlerinin bi o kadar başarısız olan filminin bu derece sükse yapması sarstı. Nerdeeeen nereye işte;D Saçmalamanın sınırı yok arkadaşlar. Burdanda bunu cıkarıyoruz:D
Neyse lafın kısası yoktur rahat konuşun derler blog ortamında o yüzden fazla saçmalamış olup amaca yönelik bir sonuç yazıyorum... BEN BİR EŞŞEĞİM sevgili ninjacığım ama sen de haklısın ''dünyanın en güzel gözleri, eşşek gözleri''

3 Aralık 2011 Cumartesi

Hey! I don't know much about guns but I,I've been shot by you

Durum itibariyle belkide beni en rahatlatacak şet blog yazmak olacaktır. İş çıkışı eve geldiğimden beri ne kendimi yemeğe verdiğim ne banyoda saatlerce oyalandığım ne tv'de zaman kaybedip ne de diziportta takıldığım kaldı.Bugün onsuz kaldığım ilk gündü, onunda evinden sevdiklerinden uzakta belkide hiç seçmek istemediği, kalmak istemediği bir yerde oluşunun ilk günüydü.
Başka zaman boyutlarında mıdır insanların sadece istediğini seçmesi istediğini yapması? Burada başarılı bir öğrenci olmak zorundasın geleceğin iyi olsun diye, başarılı bir puanlaman olduysa en iyi bölümü seçmek zorundasın, ha kendi hayatın yetmedi bide işin gücün yoksa hayatında 1 seneyi abuk subuk askerlik zırvalarıyla harca gitsin.Gene istemeden zorla...Evet çok kızgınım, ülkeme , diretilen bunca acımasız kurallara,zorunluluklara, kağıtlara, belgelere, sertifikalara, her şeye.Beynimden yaşadığım topraklar hakkında o kadar kötü kızgın şeyler geçiyor ki söyleyemiyorum, söylemeye çalışınca da çok üzülüyorum.
Böyle filmler de olur ya çok güzel bir çiftlerdir, bütün eğlencelerde beraberlerdi , zorlu sınav zamanları birbirlerine destek olurlar, en güzel zamanlarda birbirlerinin yanındadırlar, balolar kep törenleri ailelerle tanışmalar yapılır, kız çocuğun her şeyidir, çocuk da kızın.Bu film şeridi eminim gözlerinizde canlanıyor dur. Hani böyle parça parça her sahneden küçük kareler geçer, güzel fotoğraflar vardır, sonra birden yavaşlar. Ayrılmaz ikilinin arasına mesafeler girer, kurallar, dayatmalar, diretmeler, zorunluluklar, yeşil üniformalar ve bir sene girer.Ya da film tam tersi olur, zorlu bir ilişki uzun uzadıya anlatılır o araya giren ayrılık zamanı hooooop diye bitiverir. 
Biz çok güzel başladık , çok güzel de devam ediyoruz.Anlatılacak pek de enteresan entrikalı filmlere konu olacak bir  durum yok, sadece huzur var.Buda günümüz sinemasına pek bir sıkıcı kaçar. Nitekim de o güzel kareler 2 sene olarak hızlı mı hızlı geçip gidiverdi ve şuan sahnenin yavaşlamasını hiç istemiyorum ama inanın bu ilk gün çoook yavaş geçti.
Birazdan uyuyacağım ve beraber oluşumuzdan bu yana ilk defa gece gözlerimi sevgi sözcükleriyle kapayamayacağım . Bir önceki senelerde olduğu gibi evrene seslenmenin kolay bir yolu varsa internetteki bloglarımı yazdığım kanaldan geçiyorsa, bütün şans ondan yana olsun, çok rahat olsun, yemeklerin en güzel kısımları onun şansına gelsin, insanların en düzgünü onun karşısına çıksın ve soruların en kolayını o cevaplasın ve hızlıca benim yanıma gelsin.Şu benim zaman zaman inandığım secret olayı varsa tekrar yüzünü bu bir ay içinde göstersin.
''İyi geceler bebeğim,Rüyanda beni gör, sende bende''


PS: spongie senin gibi kokuyor=))