15 Temmuz 2010 Perşembe
Never turn back
Ben geldim...Nereden çıktın diye sormayın artık tekrar gündeme düşen garip yazılarımı yazmayı çoook özledim:)
Nasıl mıyım? Süperim.Bundan sonra bunalımlı,karanlık,chuck'ın yazdıkları gibi ironik ve bir okadar da depresif yazılar yok.Mademki teknolojik bir dönemde yaşıyoruz ve internet denilen nimeti olur olmaz herşeye kullanır olduk.Ben de artık kendi iç dünyamın karanlığını gün yüzüne vuracak yazılardan çok gördüklerim ve öğrendiklerime yönellik yazılar yazmak istiyorum:)
Haaa çok mu bilgiliyim,değilim:) Ama öğrencem.Öğrenilcek,yaşanacak okadar çok şey varken uzun yaşamanın sırlarını çözen birileri olursa lütfen bana ulaşsınlar=)Ninjamada lazım ölümsüzlük iksiri,2 porsiyon olursa sevinirim.
PS: Klinikte çalışmayı çok seviyorum=)
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

