8 Ağustos 2011 Pazartesi

Fully loaded we got snacks and supplies

Tatilden geldim, bavullar boşaldı, kirliler yıkandı, tam hafifledim derken tekrardan İstanbuldayım. Güzeldi hem de çok güzeldi.Sevgili zeusun taşa çevirdiği kıza karşı malak gibi yatmak dinlenmek yıl içinde okuyamadığım kitapları okuyup yıl içinde tam anlamıyla kendimi vererek dinlemediğim şarkılarla beraber yeni çıkmış ,eski de kalıp tozlu raflarda ( bilgisayarımdaki açılmayan dosyalarımda ) dinlenmenin unutulduğu şarkıları dinlemek, aileyle doyasıya eğlenmek mükemmeldi:)
Bütün senenin derslerini ,stresslerini , üzüntülerini, kaygılarını , herşeyi tamir ettikten sonra işte tekrar döndüm.Bu durumu tam ifade edecek tek şey rhcp'in road trippin'i dinlemek olacaktır. Onla dinlenirken rob thomas'tan this is how a heart breaks dinleyip gaza gelip iş, aşk, sosyal hayatımda durmaksızın bir yıl geçirebileceğim bir hava yaratıyor.
Hee siz baştaki zeusun kızının taş olması kısmını merak ediyorsunuz:p Hemen anlatıyorum.Zeusun kızı birinden hamile kalır kısaca gayri meşru çocuk durumu.Babası zeus ta  genç yakışıklıyı da kızınında taşa çevirir ve tam da bizim yazlığının karşısına kondurur.Yatan bir hamile kadın silueti var.Bir rivayete göre de keramos krallının seferdeyken kraliçeyi korsanlar tarafından 'fatmagülün suçu ne ' kıvamında bir eğlenceye alet olup hamile kalması, bunu duyan kralın da karısını öldürdüğü akşamın sabahında bu siluetin ortaya çıktığı söyleniyor.
Masalları severim, insanın yaratıcılığını artırır.Hayal kurmayı sağlar:)
Gelelim bizim masala.... Kurbağa öpmeme gerek kalmadığını biliyorsunuz.Prens birden en güzel şekliyle tam bir film karesi kıvamında çıkagelmiş ve hatta yılın süprizini de yaş aşkı olarak da yapmış.Hem kış hem yaz her dönem bir aşk yaşamışlar prensle prenses.Ne kızan baba güçlerini kullanarak kötülükler yapmış, ne kötü cadı bunları ayırabilmiş.Masaldan alıncak herhangi bir ders de olmamış.Zaten şu keramos efsanesi hepimize yeterince ders olmalı bence.Annemin dediği gibi '' kızım bizden gizli hamile kalırsan haberimiz olsun da çocuğu aldıralım, babanın seni taşa çevirmesiyle falan uğraşmayalım''....
Neyse işte süper bir tatil ve bi dolu hikayeyle döndüm.Görünen gerçeklerin bile gerçek olmadığı bir tatil oldu benim için.O da başka bir hikaye tabi.Bu yazıyı nelly furtadonun onde estas  şarkısıyla bir nostalji yapıp, sevgili haşmetimle çektiğim mükemmel bir manzarayla bitirmek istiyorum...
PS:Yazılarımla iddaalıyım, beni takip edin anacım=)