Kedimin inatla cam kenarında gezinmesine anlam veremiyorum.Hele onu camdan dışarı çıkarınca korkudan heryerimi tırmalıyor.Hem hayran hayran dışarı bakıyor,hipnotize olmuş gibi öylece dışarılara bakyor hemde cam açık olduğu zaman ancak kenardan burnunun ucunu çıkartabiliyor.Önsezileri güçlü sanırım:
)
)Dışarsı soğuk ve tehlikeli olduğunu biliyor.Ne kadar güneş içini ısıtıp onu cebetmeye çalışsada o burnunun ucundan ileriye gidemiyor dışarıya...
Onu dışarda ne maceralar bekliyor ne eğlenceler var,koşuşturmacalar,müzik haberi yok.Zavallı minik kedim...Eğer hep böyle korkak olup sadece bakıp kaçarsa maceradan,ozaman nasıl yaşıcakki.Evde tıkılı kalmış olcak...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder