16 Kasım 2009 Pazartesi

watch his wildest dream come true....


Rüya sandığın şeyin sabah uyandığında kabus olduğunun farkına varmak... Bir insana ne kadar zarar verebilirki.Bir gününü mahvedebilir,yada hayal kırıklığını tekrar tekrar yaşamasına neden olur,yada artık uyanması için yeni bir ışık olur.Hani olurya böle güneş yeni doğuduğun gözünüze gözünüze girer ve ışıktan başka bişey göremezsiniz,gözünüzün önünde sadece ışık vardır ve hiçbir çukuru göremezsiniz,hani derler ya o toz pembe gözlükleri tak ve etrafına öyle bak diye,uyandığımda onu hissedersin işte.Rüya sandığın şey aslında kabus olmuştur ve o hayal dünyasından alıp seni gerçekliğe götürmüştür ve işte ozaman o kara çukurlardan birinde olduğunu hissedersin.Bundan sonra artık mantıktır herşey, ne aşk ne mutluluk ne hayaller...
Artık varım yoğum kendimim...
Böyle bir günün akşamı kasvetli bir evde kendini bulupda garip bir enerji içinde kalıp suratına suratına gerçekleri vurmaları...İşte ozaman daha çok zarar gördüğünü kullandığının farkında olursun.Karşındakide seni sarsar tıpkı o rüyayı gördüğün sabah gibi.Kulaklarını tıkayamazsın,artık birşeylerin görme zamanı gelmişte geçmiştir bile...Artık birşeyler vermekten çok almaya başlamalısın.Geçmişi unutup,geçmişinden korkmadan,pişmanlık duymayıp ders alarak.Sana zarar verenden uzakta,artık onu kendi haline bırakmanın vakti gelmiştir.Artık ne kafanada kurduğun cümleler,nede senaryolar fayda edicektir.Sen bitmişindir tıpkı o rüya sandığın gerçekliğin sonu gibi.Beynine beynine kazınır artık gerçekler.Biri elinden tutup çıkarır seni,biri demek az kalır birçoğu...Duymak istediğini değilde duyman gerektiğini söylerler.Bu yapılanlar ona nasıl döner nasıl kafasına dank eder diye düşünmektense artık peşini bırakman gerektiğini gösterir bu hayal kırıklıkları.Doğru sandığın yanlış olduğunu artık kabul edip ve hayatında verilcek 3 doğrudan fazla bişey götürmesine izin vermemek gerekmektedir artık.

Duygularını, hislerini,gerçeklerini,hayallerini yıpratmamaya ve artık kendine gelme zamanıdır.Sabah olmuş ve sarsılarak uyanılmıştır.Rüya tabirlerine bakmaktansa uyandığına sükretmek gerekmektedir.Her ne kadar buna inanılmasada uyandığının farkına varmak gerekir.Bazen bırakıp gitmek gerekir,istediğinin olmadığını farkına varmak gerekir.Ne kadar şımarık bir kız çocuğu gibi yetiştirilsende o oyuncağın senin olmadığını ve senin asla olmıcağını kabul etmek gerekir.Çünkü o oyuncağın varlığı sana olamamasından daha çok zarar verip seni yaşamaktan gerçek arkadaşlarından soyutlıyacağını gösterir.
Artık yeniliğin,uyanışın kutlaması yapılmalıdır.Uyandığın için sükretmek gerekmektedir.Gözüne inatla giren ışığı elinle kapamak değil önüne bakıp o ışığın sana yol gösterceğini bilmek ve seni kötülüklerden uzak tutcağını bilmek gerekir...O enerjiyi hissedip içini o ışıkla ısıtmak gerekir.
Bende öyle yapıcam işte.Gördüğüm kabusu unutum rüyalar görmeye başlıcam. Dinlenicem,dinginleşicem ve yenilenicem.Işığın içinden yeni bir ben doğurtup geride herşeyi bırakıcam.Ama önce o dikdörtgen ışığın içinde ışınıp külleşmek gerekicek sonrada o külleri ıssız denizlere savurmak ve ıssız kalanlar anmayı son vermek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder