21 Kasım 2009 Cumartesi

let's have some fun,this beat is sick...


Gecenin karanlık sokaklarında dolaşan kardeşlerden biri izlediği bir filmden etkilenerek hikayeyle kardeşini korkutmaya çalışır...
'' şimdi bu karanlık sokakta yürüken karşımıza bütün ihtişamıyla bir canavar çıkar ve...''
''gark!!!!!''
''sanırım bu canavar senin içinde de var.''
''haslkdjaşksd iaso
düap
üiaklajf'''

FIN :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder