15 Kasım 2009 Pazar

the place that i want to be there...


İstediğiniz yere gidipte istediğiniz insanlarla olmamak üzücü.Aslında burda onunda olması lazımdı tam ona göre bir yer diyip de göremedikleriniz.İşte sen hep kaybettiklerim arasında yer alıcaksın.Ve kaybedipde bulamadıklarım arasında.Belkide istediğin yerdesindir şimdi,sevdiğinle koyun koyuna uyuyosundur belki,ama hiç birşey burda benle beraber olamamanı değiştirmicektir.Keşke burda olsaydın vede seni bu şekilde anmasaydık.Çok özledim seni ve masallarını.Senle daha kalabalık bir aileydik şimdi parçalandık.Ben hala yaşama savaşı verirken sen sorumluluklarından uzakta ve mutlusun biliyorum.Keşke bende savaşsaydım onca acılara karşı senin yanında olsaydım diyosundur.Ama senden hatırladıklarım perimasallarıyla dolu uykularım.

Keşke bu sende benle görebilseydin bu önümdeki manzarıyı.Belki ordan daha güzel manzaralar görüyorsundur.Ama keşke burda olsaydın...Canım babanem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder