3 Kasım 2009 Salı

ilk adım...


blospotta gmail hesabımdan girerekten ve formu dolduraraktan ilk adımı atmış bulunuyorum.

Şu yazı işlerine çok özenmek ve yazamamak arasında gidiyordum.Sonunda başarısız olmakda olsa en azından insanın hayatında yapamam diyipde yapmadığı şeylerin olmaması gerektiğini düşündüm.Nobel ödülü kazanmaya yada yazılarımın beyenilmesi yada beyenilmemesinde değilim sadece yazmak istediğim için burdayım.Bu açıklamayıda yapmak anlamsız belkide yapmam gereken tek şey beni gün içinde etkileyen olayları yazmak olcaktır.Tıpkı bugünkü o küçücük duvarda 2 kişi sığışmaya çalışan minik kedilere hayranlıkla bakan kadın, her aşkın ölümü tadacağını savunan şarkı, annemin eve geldiğimde kedinin geğirmesini sölemesi...Gördüklerimi kendime saklamaktansa bu şekilde haykırmayı tercih ediyorum çünkü artık kafamın içinde kalamıyorlar,çıkıp özgür kalmak istiyorlar.


sürçü lisan ettiysem affola

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder