19 Kasım 2009 Perşembe

the worst damn thing....


soğuk ve ıslak...bu iki kelime insana ne anlatabilirki? ıslak bi öpücük,soğuk bir hava,yada her ikisi birden sonbaharın en şansız günü ayağınızın kayıp düştüğünde son bulduğunuz o ıslak ve soğuk çamur,emin olun bundan daha fazlasıda var. bütün gün patolojiyle ilgilenmiş biri olarak şunu demek istiorum hayatınızda görebilceğiniz en soğuk ve en ıslak şeydi bugün o metal masada duran.Koları ve başı gövdesinden ayrılıp dilim dilim doğranmış ve gömülmeyi bekleyen o tanınmaz varlık.Ölüm soğukluğu bu olsa gerek parçalamak okadar zamanını alıyorki,insan katil olamaya üşeniyor....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder