
soğuk ve ıslak...bu iki kelime insana ne anlatabilirki? ıslak bi öpücük,soğuk bir hava,yada her ikisi birden sonbaharın en şansız günü ayağınızın kayıp düştüğünde son bulduğunuz o ıslak ve soğuk çamur,emin olun bundan daha fazlasıda var. bütün gün patolojiyle ilgilenmiş biri olarak şunu demek istiorum hayatınızda görebilceğiniz en soğuk ve en ıslak şeydi bugün o metal masada duran.Koları ve başı gövdesinden ayrılıp dilim dilim doğranmış ve gömülmeyi bekleyen o tanınmaz varlık.Ölüm soğukluğu bu olsa gerek parçalamak okadar zamanını alıyorki,insan katil olamaya üşeniyor....

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder