
Kader diye birşey yok arkadaşım.Herşeyi insan kendi yönlendiriyor.Senin önüne kocaman bir sepet dolusu meyva sunuluyor,seçimi sana bırakıyorlar.Tıpkı adres ararken girdiğin yollar gibi.Gideceğin belli tek bir son var ama sen o sona farklı şekilde gidiyorsun.
Yollarmızın kesişmesi tamamen kaderdi,bir dahaki seferede kesişirse nedeni gene kaderdir...İşte bu kocaman bir yalan.İnsan hiç bir zaman döndüğü noktaya geldiğinde herşeyi aynı bulamaz.Değişmiştir başladığı yer,tanıştığı insan,içtiği kahvenin aroması,yediği pastanın tadı...çünkü kendiside zamanla değişmiştir.Başımıza gelen küçük kazaları yada büyük belalarıda kaderin bir cilvesi diyip geçmemeliyiz.Hepsi bizim seçimlerimiz...Yaşamamız gerekmezdi,bunu biz istedik,biz o yolu seçtik ve o karanlık sokaklarda biz dolaştık.
Başıma kötü şeylerin gelmemesinin tek nedeni annemin duaları,,kendi yıkılışlarımın tek sebebi benim...Kimseyi suçlamam.Bunlar benim tercihlerimdi,benim seçimlerimdi.
hep benim başıma mı gelcek bunlar dememek için attığımız adımları dikkat etmek gerekir.Atığımız her adımda altımızdaki yeryüzünün sabit kaldığını hissetmek gerekir...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder