21 Ocak 2010 Perşembe
Do we know? when we fly? when we go? do we die?
Genç kendini özgür ve çılgın bir şekilde hisseder kötü geçmiş bir sınav sonrası yapmadığı birşeyleri yaptığında.Daha önce hep hocalar sorular sormuştur,artık sıra onda olduğunu düşünür ve gider hocasıyla konuşur.O korktuğu koca kapı açılır içeri girilir ve isyan niteliğini tanıyan konuşma yapılır.Her sınav kağıdında ismi mi soruyorsunuz peki ya siz kimsiniz? Bizi zorlayarak egolarınızı mı tatmin ediyorsunuz yoksa benden nefret mi ediyorsunuz? Peki ben size ne yaptım söylermisiniz?
Evet bu dialogdan sonra nasılsa garip bir huzur kaplamıştır içini,Göğüs kafesindeki çırpınan kuşun ordan kaçtığını anlayarak.Yürüdüğü yolda aşılmayacak duvarlar olsa da onları aşabilceğini hisederek hızlı hızlı güzel ışıklı beyoğlunda yürür.Aralardan kaçarken hızlı,önüne kalabalık çıkınca yavaşlamak kaydıyla...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


Önüne ne kadar kalabalık çıksa da yavaşlamıyacak ,aksine hırs yaparak istediğini elde edebilecek bir potansiyele sahipken bu atmış olduğun küçük adımlar seni zirveye taşıyacaktır ;)
YanıtlaSilPS: Ben de seni özledim aşkııım