29 Ocak 2010 Cuma

Russian roulette is not the same without a gun

Hani uçlar arasında bir çizgi vardır ve bu uçlar birbirinden uzakda olsa seçimleri siz belirlersiniz.Tıpkı ölümle yaşamak arasındaki çizgi gibi.Yok yok gene başlamıyorum.Öyle bunalımlı gothic bir insan değilim.Tam tersi artık birşeylere umutla bakmak istiyorum.
Bile bile ne kadar tehlikeli olcağını bilsenizde gene de o heyecanı yaşamak için tercihinizi ölüme yakın kısımdan kullanırsınız ya öyle birşeydi bugün kü.En azından yaşıyacaklarımın değerini böyle anladım.Bir şeylerden feda ederek.Çok güzel bir haftanın beni beklemesine rağmen bunu yaptım.Kedimi,köpeğimi,iş yerimi,annemi özlememe rağmen onlardan kaçmayı isteyerek bunu yaptım.Azraile meydan okudum.Evet hala yaşıyorum.Yaşayabilmek için dua ettim.Ölüm zaten en kolay kaçış.Tek yol, dönüşü olmayan bir yol.
Bugün dumanıyla mesaj vermek için yaktığım mumun bir anlamı kalmamıştı.Dilenen tüm dilekler sona ermişti.Evet kaçışı tercih ettim.Sonu seçmekten değil,yeni başlangıçlar yapmak için.Ruhumun hala o kocaman vitray camlar arasında olduğunu hissediyorum şuan.Ama özgür,güzel,mutlu.
Eğlendim.Gerçekten çok eğlendim.İstediğim herşeyi haykırdım.Seçimi yaptım.Seçimim de yanımda olanlarlada uzun uzun konuştuk bir yandan ölmemeyi dileyerek.Yeni bir çocuk doğmuştu o dakka.
Yok yok uzun bir süre buralardayım.O çocuk daha büyücek,yürümeyi,hayatı öğrenicek.Hayattan birşeyler kapmayı öğrenicek.
Daha görecek çok şey,yapılcak çok iş var.Ama zaman zaman elinizdekinin hayatınız bile olsa kaybetmeyi göze almanız,azcık ucundan tatmak bile ne kadar tatlı ve değerli olduğunu anlatıyor.Daha çok gülücem çok eğlencem çok sevicem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder