5 Ocak 2010 Salı

Xena


Sanırım istediğim mesleği yapamasaydım ya iyi bir dansçı,ya iyi bir aşçı yada psikopat bir kiralık katil olurdum:) Hayda buda nerden çıktı diye sorarsanız en büyük tutkumdur dans müzik,olmazsa olmazlarımdan.O kıvrak hareketleri,esnek duruşları,tutkulu yürüyüşleri yapamazsam yaşayamam.Kendini kaybediyor insan her müzik dinleyişte,eee ozaman en uygun napılır,Dans edilirr!!!

Mutfakla aslında aramda yoktur hani,beceriklide değilim,ama tatlı yemeyi inanılmaz çok seviyorum.Bazen intahar etmek istediğimde seçeçeğim yolun tatlı komasına girerek olması gerektiğini düşünüyorum.Ciddiyim, tatlıları her daim severim.Çikolataları,şekerleri,Minik tatlı meyveleri;pastaları,annemin atom'unu hepsini çok seviyorum.Ucunda hastalık olmazsa bıkmadan doymadan hayatımın sonuna kadar tüketebilirim bana mutluluk veren bu şeyi.Uyuşturucu gibi birşey.Bazen çok fazla yediğim zaman mutluluktan zevkin doruklarına çıktığımı hissediyorum.Eyvah gene azdı diceksiniz :D Evet azdım,çikolata böyle bir şey benim için.İyi bir öpüşme,ateşli bir sevişme gibi  :PHatta bazen daha da iyi.
Kiralık katil nerden çıktı şimdi yaaaaa? Oda şurdan beni üzenleri kıranları unutamadığım için belki ortadan kaldırdığım zaman hafızamdan silerim diye düşünüyorum.Bunun yanında bir de gereksiz o kadar çok insan var ki hani yaşamayı hak etmeyen ,yaşamayı bilmeyen,yaşayamayan... Onlar için iyi bir şey yapmış olurum aslında.En azından çabuk ve kısa yoldan huzara kavuşurlar.Bu onlar için bir ceza değil bir hediye gibi bile gelir.Mitolojik Zeyna karakterini her zaman sevmişimdir.Çok güçlü bir karakter.Hiç bir şey için üzülmeyen,acımasızca cezalandırabilen,bu bizim zamanımızda hiç mümkün olmayan bir kadının kendi ayakları üzerinde erkekten bağımsız durabildiği bir karakter.Hep istemişimdir onun gibi duygularımın güçlü, yaşadığı kötü şeyleri unutmak için hafızamın zayıf, cezalandırıken acımasız olmayı.
Kim bilir içimde bir yerlerdeki Zeyna hiç beklemediğim bir anda çıkar;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder