19 Ocak 2010 Salı
Cause ,i got it where i want it now
Bilinç akımı demişti saygı duyduğum abim.Kafanı boşaltmak,söylenenleri söylememek, kağıt kalemle düşünmek...Bloglar sayılmıyor,çünkü bilinç akımı adı gibi bir akım değil.Ruhundaki akışlar,hani beni savurup kıyılara vurucak Irmak'ın oluşturduğu akım.Benimde bir bilinç akımım vardı ama baktıkça üzüldüğüm için pandora'ya verdim ki benden uzak tutsun diye.
Sahibine tekrar döner mi yada aslında gitmesi gereken kişiye ulaşır mı kocaman fırtınayla? Yada ele geçtiği zaman zeusun göz karartan şimşeklerini çakar mı bilmem.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder