Açık...Herşey artık çok açık.Gerçekler,istekler,düşünceler,hayat.Kafanı ne karıştırabilirki.Giden gitti kalan sağlar bize kaldı.Geceleri ağır basıyor bazen ne yapmam gerektiğini, nasıl olması gerektiğini düşünürken buluyorum.Düşüncelerim resimleniyor,düşlerimde buluyorum kafamdakileri.Tıpkı kelimelerin buraya akması gibi düşlerime akıyorlar.Çırıl çıplak uyumak,zil zurna sarhoş olmak,sorgulamadan düşünmeden yeni insanlarla beraber olmak,sorumluluklarımı düşünmeden tek bir gün geçirmek istiyorum.Geçenlerde bir tanıdığımın etrafın yanlış olduğunu düşündüğü hayatını kıskanırken buldum kendimi.Ciddi anlamda ben böyle bir hayat istiyorum dedim.Düşününce çok yanlış.Aldatmalar,kandırmalar,yüz üstü bırakmalar, gönülden geldiği gibi harcamalar, teşhirci kıyafetlerle ortalarda dolaşmak...Ne kadar kötü olabilirki.Bir dönem denemek lazım bunları...Hayata bir kere gelmiyormuyuz zaten,nolmuş yani üzülen olduysa yada sevmeden sevişmek gerekiyorsa.Hayat çok ilginç ve eğlenceli bence...Şuanki tek amacım okulumu bitirmek ama daha sonra inanılmaz bir macera beni bekliyor olacak.Bakalım benim içimdeki şu durmak bilmeyen taşkınlıkla akan Irmak beni nerelere savuracak.Coming soon:)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder