
Sınırdasın, artık tüm gerçeklerin tüm çıplaklığıyla ortaya döküldüğü gecedir bu gece.Çünkü bu gece kan dökülebilir.Bütün yaşayanlar ölebilir.Herşeyin sonu bu gece.Benim son nefesimin alışının,beni son kez görüşün.Çünkü ben giotine giden son mahkumum.Kafamın koparılmasıyla beraber vücudumdan ayrılan beynim sayesinde gözlerimi sonsuz huzura yada sonsuz kargaşaya yumucam.Bunun sebebi sensin.Tüm kurtuluşlarımın,tüm yaşama göz kapayıp farklı bir boyutta göz açışımın.Hiç bişey artık eskisi gibi olmıcak.Hiçbirşey senle olmıcak.Ben ölücem.
Bunu ben seçtim,ben yaptım...Bütün kıyımların,bütün cinayetlerin sebebi benim.Kötüyüm ben sevemediğin kadar.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder