Kafamda bir dolu konu,sorguladığım birçok şey arasından çekip çıkarmaya uğraştığım şu birkaç cümle sizi yorabilir.Anlaşılmaz bir yerlerdeyim şu aralar.Kafam arapsaçına dönmüş düşüncelerle dolup taşıyor,kalbim buz gibi bu soğuk kış gecelerinde çözülmeyi bekliyor,aynada baktığım kızın yansıması ben değil...
Nasıl biriyim ben?Çok mu kötüyüm? İstediğim tek şey mutlu olmak,mutlu edebilmek,eğlenmek,eğlendirebilmek.En kötü zamanlarda arkadaşlarımın yanında olup onları mutlu etmeyi görmek, kaliteli bir yaşam için düzgün bir kariyer yapabilmek, güvendiğim insanla aynı yatağı paylaşabilmek.Her genç kızın hayalerinde olduğu gibi benimkide sıradan ve basit.Ben hayatan ne istiyorum?
Sevilmek...Gerçek anlamda sevilmek,yaptığım işler karşılığında sırtımı sıvazlamasını istiyorum.Sevin beni,gerçekten sevin.Kaybetmekten korkun zaman zaman,hayatınızda öyle yer ediniyimki olmazsa olmazlarınızdan olmak istiyorum.Çünkü sizlerde benim için öylesiniz.Ne şu koca şehri- İstanbulu bırakıp gidebiliryorum sizin yüzünüzden, gittiğim yerlerin keyfini çıkaramıyorum.Ama sizin için önemli olduğumuda arada hissetmek istiyorum.
Çok mu karışık oldu bu? Ozaman şöyle anlatayım...Kocaman mutlu bir aileyiz biz.Aramızdakileri kimse bilemez,kimse anlayamaz ama beraber olduğumuzda da aşamıcağımız engel,çıkamıyacağımız yol yok sizle.Yeterki beraber olalım.Zaman zaman eksilsek başka yerlere dağılsakda aramızda kayıplar olsada biz birbirimize aittiz.Sonsuza dek.Uzun bir aradan sonra karşılaştığımızda içimizde hissetiğimiz minik üzüntüler olcaktır ama bunlar sadece beraber geçiremediğimiz zamanlar nedeniyle olur.Hepinizi seviyorum ve benide sevmenizi istiyorum.İnanın benden hiç bir zarar gelmez.Ben yalan sölemem, kıskanmam,huysuzlukta yapmam.Yemin ederim.Hep beraber olalım.Tıpkı minik küçük şirinler köyündeki şirinler gibi.Yanlız kalma korkusu yada zor durumda kaldığımda tek başıma naparım değil bu yakarışlarım.Sevdiklerimle olup,sevdiklerimle bir yaşam geçirip ölmek istememdir. Lütfen beni sevin,benden size zarar gelmez...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder