
İstanbul...Hep kalabalığından ,trafiğinden,insanlarından şikayetçiyiz.Bunu hiç bir zaman yararımıza çeviremedik.Kalabalıktan zevk alıp,trafikte akıp giden zamanı tutmayı çalışmadık.Ama bu sefer öyle olmadı.Trafikte,kalabalıkta,insanlarıda oyun oynadı... Biz zamanı yakaladık,kalabalığa saklandık,insanıyla kaynaştık yakınlaştık.Bizi bu hüzün şehri ayırdı,ancak o birleştirir...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder