6 Aralık 2009 Pazar

My little town blues...


Ne zaman kliniğin köşesinden dönsem mp3 çalarım bana bir oyun oynar gibi Frank Sinatra'dan New york New york çalıması bir tesadüf mü yoksa bu yukardan bir işaret mi? Bir türlü anlamadım.

Belkide asıl var olmam gereken sokaklarda yürüken Frank'ında dediği gibi bunun bir parçası olmak istediğimi haykırıyorum içten içe...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder