27 Aralık 2009 Pazar

I'm not the kid from your memories

Çoooook uzaklarda duymaya çalıştığınız o ses... Beklediğiniz,düşlerinizde gördüğünüz o adamdan birgün haber gelse nolur dersiniz?Sesini duysanız,konuşsanız?
Değişen hiçbirşey olmaz kaldığınız yerden devam edersiniz.Emin olun öyle olur, ben öyle yaptım çünkü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder