Bu aralar devamlı aranıyorum.Aynı kişi beni günde en az 3 kez arıyor ve 3ünde de aynı replikler söyleniyor.Bu telefon konuşmaları gittikçe kısalsada üçünde de aynı samimiyet aynı sevgi aynı ilgi var.Seviliyorum,ilgileniyor benle...Sevin beni sorgulamadan demiştim ya işte beni sorgulamadan seven biriyle konuşuyorum bu telefondaki sohbetlerde geçen zaman dilimlerinde.O beni gerçekten seviyor.Bana bişey olsa ona nasıl açıklarlar bilmiyorum.Hani mutsuz sonlarda olur ya kız ölür arkada kalan genç yakışıklı arkasından dayanamaz ve kendini ölümün kollarına atar.Öyle bir sevgi işte bizimkisi.İlk göz ağrısıyım onun.İlk minik aşkı.Sadece beni arıyor,benle konuşmak istiyor.Ne kendi canından oğluyla görüşmek istiyor aklına geliyor ne de başka torunuyla.Sadece benim sesimi duymak için aradığını söylüyor.Her seferinde ben aynı sevgiyle aynı ilgiyle ona karşılık veriyorum.
Yanlız bir adamdan bahsediyorum.Kaybından sonra yavaş yavaş dışarıyla ilişkisini kesen, sadece ölümü bekleyen,hafızısındaki birçok şeyi silmiş hatta gün için yaptığı şeyleri unutan beni seven bir adamdan bahsediyorum.Biricik yakışıklı dedem...
Hergün atlamadan beni gün içinden en azından 3 kere arar herseferinde benim hala lisede olduğumu sansada başarılar diler.İyi dileklerini söyler mutlu olur hatta zaman zaman mutluluktan sesi titrer ağlamaklı olur.Küçücük bir bebekken bezimi değiştirme işinden de nasibini almış selvi boylu yakışıklı dedem.Belki de başka bir erkekte bulamıyacağım sevgi ve ilgidir bu.Hafızasını kaybeden kimse beni hatırlamaz bence ne kadar aşık olsa da sevse de...Herkez gün içinde bu kısacık telefon konuşmalarına aynı replikleri 3 kez tekrarlama sabrını nasıl gösterdiğimi merak etse de ben bu telefon konuşmalarını ateşli aşk cümlelerine bedel buluyorum.Çünkü beni asla terk etmicek bir sevgidir,asla bitmicek bir ilgidir.Hatta annemin ''Irmak sevgilin arıyor'' demesi bile hoşuma gidiyor.Evet beni seven ve benimde sevdiğim bu kocaman yaşlı ama bi okadar da yakışılı adam benim sevgilim.Yaşlı biricik sevgilim...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder