27 Aralık 2009 Pazar
Hay milonga de amor,hay temblor de gotán
Birkaç gündür yazmak istiyorum fakat nasıl yazıya dökeceğimi bilmiyorum.Kiminiz sapık olarak görebilir yada bir kaçık yada fazla açık sözlü...
Geçen hafta gittiğim ve ''son salsa dersim'' diye planladığım günden bahsetmek istiyorum.Her zamanki gibi sıradan bir ders, hocanın verdiği direktiflere uyuyorsun beynini boşaltıp bedenine odaklanıyorsun.Verdiği estetik hareketleri yapıncada kendini iyi hissediyorsun tabi iyi hissetme kısmında partnerinde payı var.Oldum olası çiftli dansları sevmemişimdir.Kendimi özgürce hareket edemiyor, karşımdakiyle uyumlu olmak için mücadele ettiğimi hissediyorum.Birde karşımdakinin bana hükmetmeside cabası.Erkek egemenliği var çiftli danslarda.Ama bir okadarda samimi ve eğlenceli:)
Partnerler yer değiştiriyor ve caanım hocamla dans etme şansı bana doğuyor.Veee işte yasak dans bachata.Yasaklanmasına hakveriyorum çünkü gerçekten yakın temas gerektiren bir dans.Uyumlu olmak ve dansın hakkını vermek istiyorsan partnerinden kaçmayacaksın tek bir vücutmuş gibi hareket etceksin.Bu sefer hocayla yapcağım son dans olduğunu bildiğimden tam anlamıyla bachata yapmak istiyordum çünkü sevgili hocamız önümüzdeki günlerde yeni kıtayı keşfetmeye oralardada latin rüzgarları estirmeye hazırlanıyor.Son dans beni cesaretlendirmişti.Bachatayı hakkıyla yapmak için elimden geleni yapcaktım.Ve şarkı başlar,hocamız usta adımlarıyla yaklaşır ve pozlarını verip dansa başlar.Gereğinden fazla yaklaşırız yaklaşırız upps sanırım çok ileri gidiyoruzdur.Ama adı üstünde bachata:P kesinlikle tavsiye ederim.Özelliklede benim gibi kalbi kırılmış kendini iyi hissetmek isteyenlere.Tek gecelik aşklar yerine profesyonel birileriyle bachata yapın kendinizi inanılmaz iyi,seksi,kadın hissetirecek.Partnerinizin iyi ve abaza olmamasına dikkat edin=))Çünkü dans ederken siz ateş oluyorsunuz.Ben müziğin eşliğinde alevlenmiştim ama partnerim ateşle herzaman oynadığından inanılmaz soğuk ama bir okadarda yakındı.Ateşle barut durumu yoktu zaten çocukcağız milyon tane ateşle dans ettiğinden kül olmuş sadece işini yapıyordu.Ama ben kendimi inanılmaz güzel,estetik,çok iyi dans ediyor gibi hissediyordum.Sevgilin olmayan biriyle bu kadar yakınlaşmak ilginç ama bir okadarda güzel.Bu hayata ölmeden önce yapılması gereken birşeymiş.O dakka da spot ışıklarının altında seksi kıyafetlerinizle olabildiğince estetik görünüp sahnede performansınızı sergilediğinizi hissediyorsunuz.Hiçbir şeyi sorgulamıyorsun,tanımak zorunda değilsin.Bu sadece bir kural.''Güzel dans etmek istiyorsan yakın olman şart!''.Bundan iyisi şamda kayısı..:D
Burdan tüm sevgilisi olan ve kız arkadaşları böyle ateşli danslara gitmek isteyen tüm erkeklere sesleniyorum.Sakın sevgilinizi öyle ortamlarda yanlız bırakmayın.Dansın,müziğin ve partnerinin büyüsüne hemen kapılabilir.4 dakika bile olsa başka diyarlara göç edip,bulutların üstünde dans edip yeryüzüne indiğinde sizi beyenmeyebilir.Beni duyabiliryor musunuz??????
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder