26 Ekim 2010 Salı

Provoke a smile:)

Sarı dolmuşları hepiniz bilirsiniz.Hani şu Taksimde çok içmiş olursunuz da sizi eve 20 dk içinde gayette makul fiyata yetiştiren o dahiyane araçlardan bahsediyorum.Evet 20 dk çok kısa bir süre ve sarsıntısı geceden kalmış olmanıza daha bir yardımcı olur.İşte onların birindeydim.
Sarhoşlardan,tinercilerden, üstü başı garip olan herkesten oldum olası korkarım.Sanırım birazda ön yargılıyım bu konularda.
Ön koltukta oturan sarhoş adamın esprileri gecemizi baya keyiflendirdi.biz keyiflendik ama o eve girmekten korkuyordu. ''oğlum gül beni bu saate almaz.Kapının önüne koyarsa size gelirim'' dedikçe biz yerlere yatıyorduk. 
Çok sevimliydi kendileri,acaba ne olmuştu da bu kadar sarhoş olmuştu.sorun muydu? keyfi miydi? keyfi ise neden bu kadar kızar ki insanın eşi bu duruma? Herkesin hakkı felekten bir gece.
Evlenince görürüm seni diyorsunuz:D Müthiş bir gecenin ardından  '' kızım kocam beni almayacak eve'' demek istiyorum bende.Çok eğlenceliydi.Filmin sonu ne olmuştur acaba?Çok meraklıyım...


Şu aralar mor ve ötesinin Araf şarkısına takmış durumdayım.İçimden sürekli onu söylüyorum.

Buradan yasmin levy'e seslenmek istiyorum '' Daha doğru düzgün bir tarihte neden gelemedin ah yasmin''
Kendilerinin tekrardan sınırlarımız içinde bulunması ve tarihin de benim sınav zamanına gelmesi beni gerçekten üzmüş bulunmakta.
7 ocağı da iple çekiyorum.Muhteşem cher ve christina aguilera show'u umarım hayal kırıklığı yaratmaz.

Biletixlik yaptıktan sonra ben kaçar anacım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder