Ne kadar soğudu havalar birden böyle? Bugün sırılsıklam olmakla birlikte hafiften de şifayı kapmış bulunmaktayım.Geçmişler olsun dediğinizi duyar gibiyim. Merak etmeyin biricik annem, diğer evde meşhur tony bana iyi bakacaktır.Bu gibi havalarda ben bütün yıl ilk derse yetişmek için koşarken bazı arkadaşlarımın hayallerinin peşinden koşturması gerçekten kıskançlık duygularımı kabartıyor.Havadan sudan derken nereden çıktı bu kıskançlık duygusu diyeceksiniz:) Kıskançlıktan çok mutluluk benimki.Hayalleri uğruna ailesini karşısına almış, hayalleri için gerekli maddi desteği alın teri ile kazanmış, gerektiğinde hocalarının karşısına çıkıp korkusuzca onlarla yüzleşmiş birinden bahsediyorum.Ve en sonunda da gelmek istediği yerde.
Öyle izlediğiniz dramatik dizilere benzemez.Küçük Emrah edebiyatı da yapmak istediğim değildi ama böyle birini tanımak bana mutluluk veriyor açıkçası.Bazen böyle mucizevi olaylarda gerçekleşebiliyor.
Reklamda dedikleri gibi ''İmpossible is nothing''...
Dayatılanı, korkutulduğumuz şeyleri kabul etmeyip tek bir şeye odaklanırsak herşey mümkün olabilir.
Yemek vakti benim için.Hedefe ulaşmak,güçlü kalmak için yemek yemek şart! Bu mesaj umarım gitmesi gereken yere de ulaşmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder