19 Mart 2010 Cuma

Things are making me fighter


Huzurluyum şu aralar.Belkide buralara uğramamın diğer bir nedeni de zamansızlıktan çok mutlu olmak.Mutlu olunca cümle kurmayı düşünmediğimi farkettim.Hep dipte hep sonda cümlelerden sonra böyle bir yazı hepiniz için şaşırtıcı olcaktır muhtemelen.
Huzurlu olmamın nedenini sorcak olursanız,bugün uyandığımda beni ısıtan bir güneşle karşılaştım.Okul yolculuğum sırasında uf sıcakmış diyebildim.Dallarda bahar geldi sanıp açan saftirik çiçeklere üzülmediğimi söylemiyorum ama onlarında tuhaf bir huzuru var.
En çok geçen gün sahilde oturupda soğuğa karşı ellerim ayaklarım buz kesilinceye kadar oturup güneşin batışını izlemek hoşuma gitmişti.O güneş orda battı ertesi gün daha sıcak daha güzel daha eğlenceli doğdu.
Şu yeni teknoloji tartıların birini denedim ilk defa,tabi gözüm 'tartalımmı abla' diyen çocuklarıda aramadı değil.Kilo boy gibi ölçümlerin yanında günlük falını yazan bir kağıt çıktı o garip soğuk makinanın içinden.Dedim ya yeni teknoloji diye.Falımda''bazen eşlik edecek birisi ile olmak yanlız olmaktan iyidir'' diye yazmışlar kağıda.Sanırım falım haklı,eşlik edecek birileriyle olmak yanlız başına sahilde yüzüme vuran soğuğa katlanmaktan daha iyidir.O yüzden o sahilde geçirdiğim gün önüme baktım,gördüm ve ona eşlik ettim.Yanlız olmaktan daha iyidi... Sağolun gökyüzü,sağolun soğuklar,sağol ninja...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder