Rüyada olduğumu sanıyorum bazen sana baktığım zaman.Cennette olmak istiyorum ya,hani her sabah flamenco soufi'yi orda olduğumu hayal ederek dinliyorum ya...İşte öyle birşey oluyor senin gözlerine bakarken.Aşka dair hiçbirşey yokken özleme dair birçok şey buluyorum o derinliklerde.İzin versen dalsam,hatta boğulsam,sonra beni başka cennetler kabul etse.Ya bırak biraz daha bakayım.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder