Sabah sabah okul yolunda cep telefonuma gelen mesajla irkildim.Mesajda şunu diyordu;''başka türlü davranmak gerekmedikçe herkesle dost ol,sana kötülük yapıldığında verebileceğin en güzel cevap unutmak olsun,unut ve bağışla ama kimseye teslim olma''
Sorguladığım bir durum değildi ama sorgulamaya başladığım konu.Gözümü açan tanımadığım kişiye burdan teşekkürler.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder