3 Şubat 2010 Çarşamba

Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olmak...

''Herkes aşka sahip olmayı kaldıramaz.Eğer ki siz elinizdekini bir köşede tutarken,diğer çiçeklere de konmak isterseniz,eninde sonunda kaybedersiniz.Küçük oyunlar bazen hayat kurtarsa da kaybetmeyi göze alıp kalkışın bu numaralara.Elimizdekilerin kıymetini ne kadar biliyoruz acaba?Hep neden kaybedince ağlarız ardından?Ya bizde bir problem var ya da bildiklerimizde.Zekanızı kullanın, hayatınıza yansıtın.Sevdiklerinize,en önemlisi nadir yakalanan aşklarınıza sahip çıkın.Aşk ne pirinç ne bulgur.Olsa olsa baharattır,aşk baharat gibi kokusu olan,farklı tatları olan çeşitli baharatlardır.Ve baharat her şeyin tadıdır.Aşk gibi..''

                              Sertaç Şenbahçe

Tabi elimizdekilerinin kıymeti kısmını yazar hanımefendiye sormak isterdim.
Sevdiğim bir kısım,doktorun söylediğini yap ,yaptığını yapma diye boşuna dememişler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder