
M.ö. ve m.s.
Bu size millat kavramını anlatsada, benim m.ö de yaşadığımı kabul edersek, mistik bir gücün önümüzdeki 12 gün içinde ben yıkayıp ,yoğurup ,perişan bir halde tekrar kendime getirdikten ve tekrar doğuşumdan sonra da m.s.yi yaşıyıcak olmamdır.Herşey hazırlandı.Önümdeki koskoca 12 güne karşı hazır hale getirdim.Bütün üzüntüler,sıkıntılar,kötülükler,mutluluklar,dostluklar,aldatılmalar,sevgililer uçağa bindiğim an hepsi burda kalıcak.Tekrar geldiğimde beni hangileri karşılar bilmem ama yeni bir başlangıç yapcaksamda artık bu belirsizliklere bu soru işaretlerine son vermem gerekicek.Önceliklerimi göz önünden geçirmek.Öncelikle kendimden başlıcam bu uzun yolculukta,yanıma alıcaklarımı aldım gerisi buralarda kaldı.Yani tek başınayım,önemli olan benim,bunu kafama kazımam gerekicek.Benim var oluş sebebim.Var olmak için mücadele edeceğim mesleğim.Hayaller artık şöyle bir kenarda dursun.Artık gerçek dünya'ya gelmenin vakti geldi geçiyor bile...İşte M.s şuan size ne kadar sıkıcı gözükse de artık yoluma çıkıcak her güzel şeye evet demek yerine tartarak hayatıma dahil edicem...
P.s: Sıkıcı olmam;)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder