22 Şubat 2010 Pazartesi

Brand new start...


Rüyadan uyandım işte.Hiçbir şey düşünmüyorum.Hiçbir kötü durum gözümde büyümüyor.Hiçbir mutsuzluk bu büyüyü bozamaz.Tek üzüntüm bu rüyanın bitmesi.Nasıl bitti hangi ara,bu kadar gerçekken neden biter ki.Ama tıpkı dediğim gibi M.s oldu bu durum benim için...
Mükemmel kardeş gibi gördüğüm insanları oralarda bırakmak baya zor oldu,eve dönerken ailemden ayrılır gibi hissetmekde cabası.Bir yandan yaşananların gerçek olmayacak kadar güzel olmasına şaşarken diğer yandan da biticek olmasına üzülmek böyle birşeymiş.
Kışın ortasında şeker gibi denize girmekten tutunda,gece tepede yıldızlar çölün ortasında kalmak,meşur hard rock cafe'de kafayı bulmak,şeker kamışı kemirmek,deli gibi pazarlık yapmak,farklı kültürler insanlar tanımak,mükemmel bir tatildi benim için.Kafamda okadar çok hikaye vardı ki,zamansızlıktan hiçbirini yazamadım,inanılmaz duygular içindeydim.Kafamdaki düşünceler uçuşup duruyordu ama ben her seferinde onları özgür bırakıyordum,uçsuz bucaksız çöllere,rengarenk mercanlara doğru.
Hayat yaşamaya değer.Hayatın getirdiği süprizlere sırt çevirmemekle bunu anlayabilirsiniz.Hayır demeyi bir kenara bırakıp birazda Evet demeyi bilmek lazım sadece...Tıpkı bu geziyede korkusuzca evet demem gibi...
Rüyadan uyandım ama o kadar huzurlu ve mutluyum ki,kafam okadar dağılmış boş temiz ve ferahlamışki artık eskisinden daha umutluyum...Bundan önceki herşey geri dönmicek şekilde eskidi,artık herşeyin yenisi gelsin.Kızıldenize doğru evrene seslenişim gibi ''Yeni,herşey gelsin!''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder