skip to main
|
skip to sidebar
the quiet screams the truth...
24 Kasım 2011 Perşembe
Ben zaten her acının tiryakisi olmuşum...
Şu aralar benim küçük ninja tony'e diyeceğim şeylerin hepsi bu şarkıda gizlidir.İtinayla afişe edilir:)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
İzleyiciler
Blog Arşivi
►
2014
(3)
►
Nisan
(1)
►
Mart
(2)
►
2013
(4)
►
Aralık
(1)
►
Kasım
(1)
►
Temmuz
(1)
►
Şubat
(1)
►
2012
(5)
►
Temmuz
(1)
►
Haziran
(1)
►
Mart
(1)
►
Ocak
(2)
▼
2011
(17)
►
Aralık
(2)
▼
Kasım
(1)
Ben zaten her acının tiryakisi olmuşum...
►
Ekim
(1)
►
Ağustos
(1)
►
Temmuz
(3)
►
Mayıs
(4)
►
Nisan
(2)
►
Şubat
(2)
►
Ocak
(1)
►
2010
(43)
►
Aralık
(1)
►
Kasım
(1)
►
Ekim
(5)
►
Eylül
(3)
►
Temmuz
(1)
►
Nisan
(6)
►
Mart
(4)
►
Şubat
(5)
►
Ocak
(17)
►
2009
(28)
►
Aralık
(12)
►
Kasım
(16)
Hakkımda
vetobella
Profilimin tamamını görüntüle
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder