Bugunun benim icin anlam ve onemi cok buyuk.e iyi de bana ne derseniz bende size en edeplisinden "yürüüü taş arabasi " derim. Bu yaziyi yazmamdaki tek amac mutluluktan karelere bilgisayarin 0 ve 1 lerden olusan sifrelerine sigamamam ve azcik karistirayim kurcalayim istemem. Bugun en uzun iliskimim ilk gunu yaniii okadar uzun zamandir beraberiz ki su opmeme gerek kalmadan prens haliyle hayatima giren ve aslada cikmicak olan minik ninja tonymin ilk en uzun iliski gunum. Benim icin onemli olan baslangic yada bir yili devirmek degil gecmisteki yaptiklarimdan ders alarak duzgun bi sekilde bi oncekinden daha iyi devam etmek. Diger bi guzel gunun sebebi veteriner hekimlikte buyudugum butik klinigime profesyonel olarak kucuk adimlarla adim atmam ama buyuk sicrayislarla da devam edicek olmam:)) seviyorum klinigimi ne diyebilirimki:)) birde diplomam gelse tam mukemmel olcakda hayirlisi bakalim:)) Neyse gelelim asil konuya
"sevgili minik ninja turtle tony, sen hayatima girdikten sonra hayatimdaki hic bisey degismedi ama ben degistim, daha mutlu oldum daha cok eglendim izledigim filmler daha bi anlamli oldu yaptigim isler okudugum yazilar ve hatta yazdiklarim, paco robanne nin 1 milyon parfumunun kokusu bi baska geldi bana yada yedigim hazir noodlelarin, dinledigim queen sarkilarinin yada sponge bobun salak surat ifadesi bile bi degisti benim icin. Aslinda hersey ayniydi ama gozlerim, burnum, kulaklarim, dudaklarim, parmaklarim, tirnaklarim, cildim herseyim degisti. Kilo verdim guzellestim saglikli yemege, telefondan daha az radyasyon yemeye daha fazla kendime dikkat etmeye basladim.Daha uzun yasayimda seni hayattan daha cok bezdireyim diye:)) sevgili kurbagaya donusmeden kaptigim minik ninja turtle seni cok seviyorum ve burda beni okuyan okuyacak olan herkesin gozlerinin ucunda sunu da eski sevgililerime iletmek isterimki " orta halli ve boktan her animi bana suanin daha anlamli kildirdiniz icin tesekkur ederim ve sizleride seviyorum" (ps benden daha fazla nefret etmeyin ya kendinizle barisik olup hayatiniza devam .Herkes benim kadar mukemmel olmayabilir caniiiim:p)
Neyse yesil Zeytin sana daha soyliceklerim var ama burdanda o kadar acilamicam. İslerini bi an once hallet spongein uzerindeki 1 milyon ucuyooo. Uykusuz gecelerimin gecmesini istemiyorum:(("
Ps: adele den some like you sarkisini gecmisten kendime lovesong coverini da benden gelecege ve yesil zeytine gelsin diyerek noktaliyorum
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder