26 Nisan 2010 Pazartesi

I accept the change is good

Yazdıklarımın gizli güçler tarafından ele geçirildiğini ve kötüye yorumlandığının hissine kapılmaya başladım.Bu bir paranoyamıdır bilinmez ama artık kendi içimde düşünerek saklamaya karar verdim.Çok yazmak istediğimde bana çekmecemde duran pembe defterim eşlik edecek.Odama kadar da girmezsiniz herhalde.Tabi görünmez değilseniz...

PS:Gene gelmeyi umud ediyorum.Şimdilik hoşçakalın=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder