Çok uzun zaman değil sadece bundan 2 sene önce başladı. Ben yolumu kaybetmiş, serseri mayın gibi gidebildiğim kadar uzaklara gidip kalabildiğim kadar yanlız kalmış elimden geldiğince geçmişimi unutmaya çalışıyordum. Algılarımın sonuna kadar açık olduğu hislerimle hareket ettiğim dönem karşılaşmıştık senle tekrardan. Tıpkı 90lar partisi için zor zar izin alıpda geldiğim ve doğru olduğunu sanıp aslında yanlış bir yoldan gelmiştim. Ama seni kazanmam için sınandığım bir testi geçmişim. Ödülü de sendin.
Daha sonra işte güzel mi güzel zamanlar. Birbirimize destek olmalar, yanlız bırakmamalar sen ailenden benim ailemde benden uzaktayken. Beraber yapilan yemekler sporlar eğlenceler mi desem her ikimiz için de ilk deneyimler mi desem heyecanlar zaman zaman üzüntüler, mücadeleler. Mezuniyetler, balolar, ve benim senin çocukluğunu geçirdiğin büyüdüğün ilk aşkın ilk kavgan hayatının ilklerini yaşadığın sokaklarla kaynaşmam, biricik minicik çekirdek ailenle sohbet çitlediğimiz sofralarda yanyana olmak, asker traşın, askere gidişin, yemin edişin, izine gelişin, bekleyişler... Ve dahası...
Bundan sonra ne olcak nasıl olcakları boşverip bizim var oluşumuzu sağlıcak herşeye önem verip gerisini boşvermek.
Sevgilim,arkadaşım,babam,abim,küçük kardeşim bebeğim nice güzel beraber senelere:))
ps:Böyle çocuk istiyorum,şimdiden anlaşalım, defne gibi de olabilir:))
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder