27 Ocak 2012 Cuma

Jolene Im begging of you please don't take my man...

Daha önceki yazdigim bi yazida susmaktan bahsetmistim. Evet susmak hersey icin cok daha iyi guvenilir ama bir turlu beceremiyorum. Soylemek istediklerimi direk oldugu gibi anlativeriyorum. Anlattiktan sonrada hersey dususe geciyor. Eskiden sevgilime soylemek istediklerimi yada bi arkadasima verdigim degeri ifade ettigimde sanki bana verdikleri deger onem azaliyormus gibi geliyor. Ben susarken sevgilim kendini sevdirmek icin, arkadaslarim beni kirmamak icin daha fazla ozen gosterirken simdilerde bi okadar dikkatsiz olabiliyorlar. İnsanlari kirmamak yargilamamak icin sustugum zamanlari konussam belki onlarda bana hakettigim gibi yanascaktir. Yani birini mahvetmek istememe ragmen kendimi bu kadar tutmam niye. Evet kotu birsey yapmamak icin kendimi bu kadar sikcagim yerde herkes hakettigini yasar ve hayatimdan defolup gider. Burada laf meclisin hiic mi hic disina gitmiyor tam icine dusuyor. İste tamda hikayenin kismi burda basliyor. Kiz sevgilisiyle gecirdigi keyifli bir aksamdan sonra acimasizca kastre edildikten sonra olduruluyor. Katilin ise yapmaya calistigi tek sey kendini ve diger kizlari bu hastalikli tehlikeden uzak tutabilmek. Peki bu kiz neler mi yapti? Aman allahim bilmek istemezsiniz. Filmlerdeki tum kotu kadin rollerine o sahip. Oyle pretty womandaki julia roberts gibi bir kotu kadin degil, nietzsche mahveden lou salome kadar kotu bi karakter. Katil bunu yillardir biliyordur hatta eski sevgililerinden marifetlerini duyuyordur, fakat bir turlu konduramiyordur. Su dakka itibariyle susmak cok daha uygun olcaktir eminim.
İnsanlar konusunca esrarini kaybediyor iste bu hikayedeki gibi. Sevdiginide nefret ettiginide her defasinda soylediginde kelimeler anlamsizlasiyor, sonuk kaliyor. Ama insan ne kadar icinde yasarsa o kadar alevleniyor. Korukledigim her duygunun sevgi ve onunla es degerli olanlarini kendimde tutmaya ozen gostermeliyim. Anlatilan bir kizilderili efsanesine gore insanlarin icin surekli kavga eden iki kurt yasarmis. Bunlardan biri ofke,kibir,ego, kiskanclik; digeride sevgi,mutluluk, umutmus. Bu kavgayi kazanan kurtta hangisini beslediginmis. Bu hikayede burda bitmis.
Bu haftalikda masalci teyzeden duycaklariniz bunlar.

1 yorum:

  1. bence yorumsuz kalmak duygularını belli edememek ve ilgi sevgi görmek adına başka oyunlara başvurmak kadar zavallıca birşey yok...masalcı teyzeee sen doğru yoldasınnn.karşındakine sevdiğini söyleyebilmek, kırdığında gönlünü alabilmek, yardım etmek için çabalamak, ağlayabilmek, özürdileyip teşekkür edebilmek kadar insan insan duygular yok..söyle istedikleini paylaş..bırak bunu anlayan ve bunun değerini bilenler yanında kalsın, bilmeyenlerr yok olup gitsinlerrr....

    YanıtlaSil