11 Aralık 2011 Pazar

Baby it's impossible...

Hayatımda önemli kararlar vermeye başlamışlığım var ama hangisi kötü bi türlü karar veremedim, 10 sn sesini duymak mı yoksa istediğim zaman arayamamak mı ya da sesini duyamamak mı? Yahu millet askere giden sevdiceğinin varlığından bile haberi olmuyor adam beni her dakka aramaya çalışıyor ama ben herşeyin en fazlasını hep fazlasını istiyorum. İlk torun olmanın verdiği şımarıklık arsızlık ve doyumsuzluk. Hep başka şeyleri şikayet ederdim şu an kendimden şikayetçiyim itiraf ediyorum, ben büyük bir eşşeğim hemde asker ninjasının yemin törenine gidemeyen bir eşşek. Hep bir mutsuzluk durumunda telefona sarılıp ninjamın imdaadıma yetişmesini beklerdim şu aralar bloglara sardım. Çaresizlikten yazıyorum bu yazıyı, tarihin absurtlüğü sınav haftama denk gelişi çalışıyor olup izin alma sınırlarımı zorlamak istememem vs hepsi imkansızlıklara neden oluyor işte. İmpossible is nothing bir reklam sloganı olup alamadığın ayakkabının verdiği mutsuzlukla impossible is evertything kıvamını alıyor. O yüzden bana hiiiiç bilmişlik taslamayın:)
Bazen hiç bir sanatsal önemi olmayan bir şey çok değerli olup çok samatsal olan bir durumda imkansızlıkta yok olup gidiyor. Bu aslında başka bir konuya giriş olurdu ama bunca imkansızlıklardan söz etmişken beni derinden sarsan bu konuya değinmeden edemicem. Sevgili Adele gırtlak kanseri olmuş ve malum müzik hayatı 23 yaş gibi genç bir yaşta sarsıntıdadır. Bir de beni şu twilight furyasının bu kadar basit ve karakterlerinin bi o kadar başarısız olan filminin bu derece sükse yapması sarstı. Nerdeeeen nereye işte;D Saçmalamanın sınırı yok arkadaşlar. Burdanda bunu cıkarıyoruz:D
Neyse lafın kısası yoktur rahat konuşun derler blog ortamında o yüzden fazla saçmalamış olup amaca yönelik bir sonuç yazıyorum... BEN BİR EŞŞEĞİM sevgili ninjacığım ama sen de haklısın ''dünyanın en güzel gözleri, eşşek gözleri''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder