11 Temmuz 2011 Pazartesi

Moves like jagger

Bitti.Sınav dönemim, resmi okul hayatım tam anlamıyla bitti. Sınavlar açıklanmadı, geçip geçmediğim belli değil, umut fakirin cheesecake'i kıvamında benim ki. Bu okul bitmez arkadaşlar, ne hocaların problemleri, ne yönetim değişiklikleri, tanrım bir türlü durmadı şu yönetmelik.Bütünleme dönemindeyiz yine bir şeyler eklenmiş çıkarılmış falan filan.Sıkmayacağım sizi böyle şeylerle.Sıkıcı iç karartıcı konular bunlar.
Sıcaklar gelsin ve bir daha gitmesin diye son bir kaç aydır dırdır ediyordum ki, tanrı sesimi duydu ve cayır cayır -getirdi sıcakları.O kadar sıcak ki otobüste yer verdiler mi korkuyorum oturmaya kıçım eriyip yapışacak diye.Bundan ötürü bugünden itibaren tatile gitmem gerektiğini resmi bir şekilde açıklamış bulunmaktayım, artık kızgın kum, serin su, baldırı çıplak kalp moduna geçmek istiyorum.Ha bide tanrım yarınki mezuniyet balosunda topuğumu kırmama engel ol, içkimi fazla kaçırmayayım, rezillik çıkarmayayım, bir de hamurumu azcık şu bende asla ve katta var olmayan coolluktan bir tutam kat, gecenin seksi dans eden kızı olmak istemiyorum:P
geldiği gibi dans ediyorum, naapayım! kanımda var hafif ladinoluk, sharkira'nın yeni şarkısı rabiosa'dan fırlamış gibi olmak istemiyorum açıkcası, saraya yakışır bir şıklıkta like a princess modu olsun istiyorum, ama sadece istemekle yetinicem bu gidişte.Çünkü Irmak her yer de Irmak:)
Okul bitti diyordum ya hiç böyle olcağını tahmin etmezdim, bitse de gitsek modu vardı hep bende.Emaaaaan görürüm bir şekilde arkadaşlarımı modu vardı,ama ıhhhh olmuo, özlüyorum onları:( En son kız kıza her gruptan  bir kaç kız toplanıp fal baktırtmıştık o zaman konuştuklarımız yapılan dedikodular,yawww ben çoğu şeyi bilmiyor muşun okulun yaww dedim.Hepimiz aynı sınıftaydık, aynı dersleri alıyorduk, aynı mesleğe sahip olacaktık ama bir o kadar da birbirimizden farklıydık.O gün farklı kültürler de insanların birleştiği sempozyumlar gibiydi ama bir o kadar da gayri resmi, eğlenceli. Orda şu üniversite hayatımızda bir çok şeyi kaçırdığımızı fark ettim.Dolu dolu yaşadık sanıyordum ama çoook şey kaçırmışız, geç oldu ama...Garip, saçma sapan şeylerin peşine takılmışız, hayatımıza gereksiz insanları bir o kadar bizi engellesin diye sokmuşuz, çok kötü yapmışız ama değerini şimdi anlıyoruz.He bir de o gece ay tutuldu, tam oldu...Biz dileklerimizi bir kağıda yazıp yakacaktık o gece, ne dilek yazacağımı bilemedim açıkcası. Birbirini o kadar çok takip eden dilek var ki, bazıları çok iyi gelirken diğerleri pek hayırlı şeylere sebep olmuyor bu nedenle dilek hakkımı risk oluşturmak için kullanamıcaktım. İyi şeyler yapıp iyi şeyler olmasını bekleyeceğim, iyi şeyler olucaktır.Çünkü çoğu şey göründüğü kadar kötü değil, hiç bir şey göründüğü kadar korkunç değildir.Çok güzel şeyler de doğurur. Bu nasıl demeyin, kötü olanı da siz kendiniz için bir iyiye çevirebilirsiniz.Hemde peşinden getirecek süper şeylere de kucak açmış olacaksınız. Bırakın geçmiş  geçmişte kalsın, kaçırdığınız fırsatları yakalamaya bakın, körü körüne bir şeye inanmayın yada aşık olmayın.Sizi iyi hissetiren şeylerin peşinde koşun, dağılın parçalanın mutlu olun, yaşadığınız her kötünün daha kötüsü de olabilir diye düşünün.Hiç bir şey bir son değildir.Her biten şey yeni bir başlangıçtır, fırsatları iyi değerlendirin.Karışın hiç konuşmadıklarınızla konuşun, hiç sevmediklerinizi sevmeye çalışın.
DIŞ ses:Büyüyünce ne olcaksın kızım? BEN: gandi olcam amca:D
Popüler kültürü de takip edin tabi, size önereceklerim olcak bu ay da . Film olarak: blue valentine ve lettter's to juliet 'i izleyin, Bugün keşfettiğin maroon 5 christina aguilera düetini de öneririm.Müzikte ''jamiroquai'' havası sezdim. Yaşlandıkça insan biraz daha az gürültülü şeyler diniyormuş:) Yaşlanmadan müziğin sesini son ses dinlemekten mahrum olmayın çünkü sonra hiç kafanız kaldırmıyacaktır.Bu yazının da ana fikrini siz bulun artık. Herşeyi de ben açıklayamam ya:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder