Çok severim kurban'ı aslında ama işte bazen böyle çalıntı şeyleri görünce çok moralim bozuluyor:( geçenlerde Caddebostandaki burger house ta gayet taş bir hatunla oturup burgerlarını bir güzel burgerlıyorlardı. Ben cool'um bateristim rockçıyım agresifim halleri de vardı beni öldüren ama olsun gene severim kendilerini:) Keşke böyle şeyler dünya da yaşanmasa yaratıcılık körelmese herkes kardeş olsa deyip burada bloguma son veriyorum daha güzel iç açıcı güzelliklerle bir sonraki bloguma kadar beni bekleyin anacım diyorum...
ARRİVEDERCİ...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder