11 Eylül 2010 Cumartesi

One song,glory

Temmuzdaki yazımdan beri düşünüyorum.Ne düşünüyorsunki bu kadar yaz işte diceksiniz ama en mükemmel yazının nasıl yazılması gerektiğini düşünüyorum.Kafamda yine binbir senaryo, tonla ucu açık cümle,milyonlarca yaşanmış dakka ve bunları bir türlü toparlayamam.
Geçenlerde sevgili mefhavet teyzemin anlattığı hikayeden etkilendiğim gibi onunla ilgili birşeyler yazmak istedim.Daha sonra yazlıkta tam salıncağın karşısındaki manzaranın yatan hamile kadın profilini yazayım dedim.Sonra elma ağacının büyümesini,kedimi, dedemi yazayım dedim.Ama bir türlü olmadı.Gerek yorgunluklar,gerekse kafamı bir türlü toparlayamam bunlara engel oldu.Hala neden yazdığımı bilmiyorum ama yazmak istediğimin farkındayım.
Bu sene zorlu bir sene oldu ama herkes için yeni başlangıçlar yapabilcek bir aydayız.Halamın yanlızlığına yeni yeni alışması,kardeşimin öss ( yeni adını saçma buluyorum=)) hırsını yeni yeni tatması, benim okulumu toparlamam için yeni şanslarımın olması, pussynin yeni huylar edinmesi, sevgili ninjamın yeni planlar yapması vesaire...
Herşeye yeniden başlamak için çok güzel bir yıl bu yıl.Bütün eskilerin eskide kaldığı, alışılmamış yeniliklerin hayatımda olcağı bir yıl.Merakla heyecanla beklediğim bir yıl bu yıl=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder