5 Kasım 2013 Salı

KANIMA DOKUNMA!

http://www.youtube.com/watch?v=BSewdu4ciuk

We gene bir ''The civil wars'' şarkısıyla ama harika bir çiftin düetiyle karşınızdayım=) Yakın bir zamanda dolu dolu sayfalarca yazıyla aranıza dönmek istiyorum. Yazmak için kanım kaynıyor, ama şu word sayfasını hobby olarak açtığımda bile içim sıkılıyor...

Ama benden size uzun süredir yazmamamın telafisi niteliğinde harika bir şarkı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder