Rüyanın diğer bir kısmı da sevdiceğimin babasıyla kürtaj üzerine kavga ediyorduk.He işte bir yerlerim bu kısımdan sonra açık kaldı sanırım:D
''No no I will never forget'' diye çığırmak yada haşin bakışlarla bu rüyadan çıkaracağım anlamı ''It's in the water baby'' sözleriyle pekiştirdikten sonra bu blog'u yazmak istedim.Sabahtan akşama kadar something is got a hold on me dinleyip duruyorum zaten.
Geçenlerde kızlara '' Sertab erenerin yeni şarkısı mükemmel bir damla gözlerimde'' dediğim zaman ''ne yenisi be eskidi o şarkı dediler'':) Kral,power türk ve bilumum türk kanaları izlemeye ve dinlemey karar vermiş bulunmaktayım.Yılbaşı programları,mezuniyet elbisesi arasında boğuluyorum şu aralar.Elbisenin acelesi ve gereği yok da çok eğlenceli.Alışveriş nefsimi köreltiyor.Sarınırım gecenin kızı olabilmek için dilek tutabilirim.Yada tanrım beni baştan yarat diyebilirim.Aman ben böylede güzelim şekerim.Alan memnun satan memnun:D
Yılbaşı programından hiç bahsetmeyeyim.İtalya'dan girdik Bulgaristan'dan çıktık Uludağa karar verir gibi olduk.Ama kızlardan hala tıggg yok:) sanırım pijamalarımızla home party kıvamına geldik=)
Keyfinizi kaçırmak gibi olmasın ama bu eğlenceli yazıya burada noktayı koymam gerek.Lanet okulumun lanet dersleri bekler.Mezun olmak şart tabi=)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder