7 Aralık 2010 Salı

She lives in a fairy tale,Somewhere too far for us to find

Bana şu rüyanın açılımını yapacak birileri aranıyor.Garip bir yerdeyim,çok genel bir başlangıç oldu ama cidden tuhaf.Böyle önümde birbirinin kopyası Hintli küçük kızlar meditasyon yapıyor.En yakın arkadaşlarımdan biri okuldan bir asistan ve ben.Hepimiz 3 odanın ortasındaki koridordan odalara dağılıyoruz.Asistan olan bir odaya giriyor ve garip bir şekilde namaz kılıyor.Sevgili arkadaşım ( Hristiyandır kendileri normalde de) kilise gibi olan oda da dua ediyor ben o ortadaki oda da kala kalıyorum.Bana da denilen şu ki tek bir dilek hakkın var ibadetini yap dileğini tut ve bekle olsun.Dilek bulamadım.Oda da bana seslenene dileğimin olmadığını istediğim çoğu şeyin zamanla bana çok güzel bir şekilde geldiğini ve dilek dilemenin gereksiz olduğunu söyledim.
Rüyanın diğer bir kısmı da sevdiceğimin babasıyla kürtaj üzerine kavga ediyorduk.He işte bir yerlerim bu kısımdan sonra açık kaldı sanırım:D
''No no I will never  forget'' diye çığırmak yada haşin bakışlarla bu rüyadan çıkaracağım anlamı ''It's in the water baby'' sözleriyle pekiştirdikten sonra bu blog'u yazmak istedim.Sabahtan akşama kadar something is got a hold on me dinleyip duruyorum zaten.
Geçenlerde kızlara '' Sertab erenerin yeni şarkısı mükemmel bir damla gözlerimde'' dediğim zaman ''ne yenisi be eskidi o şarkı dediler'':) Kral,power türk ve bilumum  türk kanaları izlemeye ve dinlemey karar vermiş bulunmaktayım.
Yılbaşı programları,mezuniyet elbisesi arasında boğuluyorum şu aralar.Elbisenin acelesi ve gereği yok da çok eğlenceli.Alışveriş nefsimi köreltiyor.Sarınırım gecenin kızı olabilmek için dilek tutabilirim.Yada tanrım beni baştan yarat diyebilirim.Aman ben böylede güzelim şekerim.Alan memnun satan memnun:D
Yılbaşı programından hiç bahsetmeyeyim.İtalya'dan girdik Bulgaristan'dan çıktık Uludağa karar verir gibi olduk.Ama kızlardan hala tıggg yok:) sanırım pijamalarımızla home party kıvamına geldik=)


Keyfinizi kaçırmak gibi olmasın ama bu eğlenceli yazıya burada noktayı koymam gerek.Lanet okulumun lanet dersleri bekler.Mezun olmak şart tabi=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder